utorok 11. júna 2013

žiadna diéta,zdravá strava (:

Dnes vám pridám nové,aktuálne príspevky...
Moje raňajočky (: biely-nízkotučný bio jogurt z kúskami čerstvých jahôd:)

Môj obed: Je to vlastne diétna ryža,kuracie prsia,omáčka a zelenina v nej.:)
Aj málo zasýti :)

.


1.Activia-s vlákninou a musli :) 
2.active chlieb 4-zrnný,diétny toto pečivo je asi najzdravšie,aj keď nie celkom.
3.fitness tyčinka-obsahuje vlákninu,bielkoviny,vitamíny.
4.to sú spomínané ryžové chlebíky 
5. syr ,nie moc diétne ale ja mám na syr slabosť <3 :D
Toto je ten celozrnný chlebík,uff bude trvať kým si zvyknem,nechutil mi absolutne vôbec (: Budem úprimná,šak načo si klamať....ale dochutila som si ho syrom,čerstvou pažítkou a reďkovkou . 

Cvičíme si (:

Aktuálna fotka môjho bruška:)
INSPIRATION:
MOTIVATIONAL
Že sa to nedá? Dá sa to,len to chce pevnú vôľu :) :





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára